Jobba vardagar i en kombinerad roll i reception och vaktmästeri i centrala Stockholm!
Stockholm, 2019-10-04

Söker du ett heltidsarbete som är förlagt på vardagar, 07.30/08.00 - 17.00, och som sker ute hos kund i centrala Stockholm?
Vi söker dig som vill utgå ifrån reception men även arbeta i vaktmästeri med arbetsuppgifter så som posthantering och ge all slags service gentemot den aktuella kunden. Skicka in din ansökan redan idag!
 

Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.

Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
 

Arbetsbeskrivning

Som receptionist kommer arbetsuppgifterna att bestå av att ge företagets medarbetare och tillhörande kunder ett trevligt bemötande och god service via reception, växel och mail. Ytterligare genom att vara behjälplig vid viss administration, fakturering samt posthantering och på bästa sätt hantera olika typer av situationer som uppstår med genomgående hög servicegrad. Du kan även komma att ansvara och planera företagets eventuella event och förbereda konferensrum. Arbetsplatsen kännetecknas av ljusa och fräscha lokaler där du kommer vara i kontakt mer flertalet medarbetare och kunder, och därmed bredda ditt kontaktnät.

I dina arbetsuppgifter ingår även att att utföra enklare administrativa sysslor, som att hantera en del fakturor, ta emot företages post, boka konferensrum och beställa kontorsmaterial. Vi ser gärna att du är händig för att kunna montera diverse kontorsmaterial såsom hyllor etc i lokalen.

Utbildning

Slutförd gymnasial utbildlning.
 

Erfarenhet

Meriterande med arbete av liknande karaktär, men inget krav.
 

Personliga kvalifikationer

Som person är du engagerad, nyfiken och social. Du är positiv, strukturerad, självgående och kommunicerar obehindrat i tal och skrift.
 

Lön och anställningsvillkor

Lön enligt avtal.
 

Ansökan

Urval och intervjuer görs löpande. Välkommen med din ansökan!
 

Startdatum

Omgående.
 

Kontakt
Paulina Hedin