Förvaltningsassistent till Willhem sökes omgående

Willhem 

Ort: Stockholm
Referensnr: 3987
Sista ansökningsdag: 2021-06-15 

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice eller administration och dessutom trivs med att ha kundkontakt? Då har vi tjänsten för dig!

Palm & Partners söker nu en noggrann Assistent inom fastighetsförvaltning till Willhem med placering straxt söder om Stockholm. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid som beräknas starta relativt omgående och fortlöpa till september 2021 men kan bli förlängt till hösten 2022 alternativt att du blir överrekryterad direkt till Willhem.


Förvaltningsassistenten är den person som lägenhetssökande eller ny hyresgäst först möter vid kontakten med Willhem. I din roll är du hyresgästens kontaktperson när det gäller praktiska frågor kring boendet. Din huvuduppgift är att under ledning av förvaltaren och i nära samarbete med dina kollegor vårda och utveckla våra relationer med hyresgästerna. Du kommer sköta uthyrningsprocessen av bostäder, lokaler och p-platser, säkerställa kundnöjdheten från första till sista kontakten hos Willhem samt ta emot och hantera kundärenden via mail och telefon.

Erfarenhet

Vi söker dig som har erfarenhet av kundservice, administration. Erfarenhet från liknande roller eller inom fastighetsbranschen är meriterande men inte ett krav. Vidare ser vi att du är serviceminded, noggrann, ordningsam samt har god datorvana. Du är flytande i svenska i tal och skrift samt behärskar engelska.
 

Personliga kvalifikationer

Du är en god administratör som trivs med att ta ansvar och har ett strukturerat arbetssätt. Som person är du en problemlösare och kan hålla en hög servicegrad även vid stressade tillfällen. Du är social och brinner för kontakten med människor. Du kommer att vara en del av ett team som alltid har målet att leverera högsta kvalitet till verksamhetens hyresgäster.
 

Ansökan

Urval och intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag.
 

Kontakt
Linus Lindersjö